niedziela, 27 stycznia 2013

Pasiak z resztek:)

I znowu z resztek....zostało po moteczku no może 2 trochę takiej i trochę takiej...a że włóczka szlachetna to żal było nic z tego nie zrobić
 długo myślałam co z tego zrobić...oj długo...aż doznałam olśnienia.......model RUBY z Effciowego bloga....model kochany i świetnie się noszący ( jeszcze raz dzięki za udostepnienie) Oczywiście pewne i to nawet znaczące modyfikacje są ...ale nie chodzi przeciez o to coby to w 100 % zciągnąć:))))))))
 Układ kolorów jak i same kolory inne..po prostu takie jakie mi zostały i jakich używałam...jasne
 Coś mi w plisie guzikowej nie wyszło...ale zobaczę czy tez to zmienię czy tez zostawię...pożyjemy ponosimy

 o dziwo..ta włóczka wcale mnie nie "gryzie" co jest ewenementem w tej kwestii.........







 te ząbki na dole sweterka i rękawków bardzo mi sie podobają
 Kolory oczywiście zupelnie inne niz na żywo...no ale co zrobic...tak już mam:)))
włóczka to baby alpaca silk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz