piątek, 27 czerwca 2014

Kangurowy

Tyle sie naoglądałam sweterków różnych kolorów i maści z keszeniami...takimi krytymi , że aż swego zapragnęłam.....
No nie powiem,..... było wyzwanie tym bardziej, że żadnego konkretnego wzoru nie miałam ino tylko pomysł w głowie...ale udało sie i powiem, że zadowolona jestem bardzo
a oto mój kangurowy...
 biała baza to Nako bambus i bawełna Bluzunia robiona reglanem od góry ...i gdyby nie kieszenie to pewnie i bez szycia:))))
 Niebieska pliska to jakaś resztówka od czegos tam......ale pasujaca..
guziorki cudniaste czerwone w biale kropeczki...no takie biedronki:)))
 no nie mogło zabraknąc akcentu chociaz czerwonego- kieszonki robione oczkami lewymi
 Wykończenie w ząbki...
 tu nitke czerwona musze poprawic bo wylazła....
 no i zdjęcia na ludziu w pleneru na spacerzu ze psami....

 ooo i Vesper sie załapała



 aaaa jeszcze zapomnialabym...o wykończeniu rekawków...terz pliski niebieskie i guziorki słodkie:)
Jak zawsze wielkie dzieki fotografu:)))))) pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Świetna bluzia i super dodatki te kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - mistrzostwo świata. Wspaniała bluzka. Rewelacyjnie na Tobie leży. Kolory dobrałaś doskonałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń