sobota, 8 marca 2014

8 marca w stylu "Retro"

dzien kobiet, dzien kobiet..niech każdy sie dowie..........kiedyś w szkole podstawowej takie piosenki spiewano:)))
dzisiaj z okazji swieta tegoz Wiosna przyszła i to na dobre...oooooo bazie juz taaakie wielkie

a ja zaproszona zostałam przez Pana Malzonka na ciacho i kawke na gdanska starówke......skandal to niesłychany, że mieszkając rzut beretem od gdanska tak żadko tam jestem.
kawiarnia pod dumnym tytułem Retro...cos piknego i przesmacznego....kawka jak kawka ale ciacha....o Boziu...nie szło zjeśc własnej porcyjnk...ogromna i smaczna i jakże inna niz gdzie indziej....
Ciastko wybrałam sobie gryczane...z lodami i polewa czekoladowa z jagodami....mniam mniam...mniam
Fotograficzny debiut mial tez swetrunio zrobiony juz z 3 miesiące temu........chociaz najpierw byl zupełnie czyms innym...został spruty i powstał nowy jak feniks z pompiołów....
jeszcze nie mam kawki więc mina taaaka:0 że wiecej że smutna:)

ooo sloneczko mi na plecki wskoczyło:)


baby alpaca silk kolor czarny...druty 3,5 robiony tym razem od dołu...bez przepisu wyraźnego więcej na oko.....super ze spodniami i ze spodniczka również
guziki doszyte tak więcej dla ozdoby :0
o i mam nadzieję że drube druty i wloczke schowam az do póznej jesieni........
chociaż jeszcze chyba 2-3 sztuki odziezy ciepłej do obfocenia mi zostalo:0
pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz