niedziela, 24 listopada 2013

Mycki hurtowo:))))

Jak juz sobie przysiądę i się zabiorę za czapy wszelkiej maści to idzie mi hurtowo........
Wrzosowa poppy najwdzięczniejsza z czap...pasuje do każdej buziulki:))))) ta robiona z najcudowniejszej wełny 100% ( jeszcze z zapasów "zagramanicznych") to wełna o przecudnych kolorach ...mniam
....akurat ta, to prezent dla mojej Mamy ...z takim dosyć wyrazistym kfiatkiem:)))))
 taki kciała to ma:))))
 granatowa  tzw "wielka czapa" 50%wełny 50% bawełny fajowy skład....miękka i ciepla..taka akuratna na temperature obecna czyli +6 np.
 zwykły ściągacz i wszystkie rzędy lewe:)))))



 ta tu to wielllka czapa dla mego dziecia......druty 10 podwójna nitka biala i czarna wełenki 70% i 30 akrylu...ciepła i wleikkkka
 robiona takoz samo jak ta moja granatowa......
 no ta to jest więcej niz wielka.....ale takie bylo zamówienie:)))))

 tak to-to sie robiło...pod kocykiem bo mi zimniasto było:))))))
 z resztek granatowej powstała czapa do biegania:)))a co...z domieszką czerwonego i z pomponiastym pomponem


 a to , to moje malinowe ciasteczko......
 welna 100% ale tak co nie gryzie dla dzieci...kolor zreszta tez więcej , że dla dzieci ale ......
 czapa wygląda jak ciasteczko:))))))) zwykly ściągacz a potem w równych częsciach rzędy prawe i lewe......no i pomponium na samym końcu
 czapa wyjatkowo ciepła ale i mila baaardzo
 w dyskoncie na "L" zakupiona zostala narciarska kurtka.......w kolorach ...jak widać i spodnie czarniawe
 i przypomniał mi sie , że gdzieś w pasmanteri netowej widzialam takie same kolory wlóczki jak ta kurta....i zamówiłam...i mam
 tu dziecie w jeszcze jednej czapie wedle swego pomysłu i kominie do kompletu,,,,wszystko dosyc ciepłe...... bo zima idzie:))))


 najważniejsze , że chce i że nosi.....................
.....i to tyle na dzisiaj......idę kalesony swoje kończyć:)))) pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Wspaniałe czapki :-) Najbardziej podoba mi się czarno-biała i różowa-ciasteczkowa :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń