niedziela, 17 listopada 2013

dla Zoffi

Tunika moherkowa w kolorze ostrego seledynu, którego ni diabła nie mogę swym aparatem uchwycić...powstała dla Zoffi na urodzinki....
Oglądała u mnie kiedyś gazetki ze wzorami i na tym wzorze dłużej zatrzymala swój wezrok:))))))
Chciała to ma....oczywista oczywistość , że modyfikacje zrobiłam...no bo niby jak inaczej
Moherek więcej , że szlachetny bo i wełna w nim i moher no i sztuczności jak Pan Bóg przykazał tysz troszkę
 ooo i jeszcze sie pochwale mam metki swe , że własne ale o ich tworzeniu kiedy indziej......
 ten kolorek chyba najbardziej zbliżony do naturalnego:))))) ale jeszcze nie do końca
 Tunika robiona na drutach nr 9...grubaskach ....a motyw warkoczy to 12 oczek z lewymi pomiędzy...o
 rekawek 3/4....bo i tak raczej trza cos pod to ubrać....chociaż:)))))

Zdjątka na właścicielce nie mam:))))) chociaz byla tuniczka mierzona i rozmiarowo i długościowo ok...ale jakos o zdjatku zapomnialam....może innym razem
Do "kompletu" dla Zoffi jeszcze czapa krasnala była ale rowniez bez zdjecia na głowie Zoffi:)))) no trudno - przegapiłam:))))))
pozdrawiam

2 komentarze: