wtorek, 6 grudnia 2011

020 Fasolka szparagowa

Jakiś czas temu kupiłam w Zagrodzie zielone precelki
sztuk precelków 4 o przecudnym zielonym kolorze.......taaak aparat kłamie!!!!!!!!!! kolor jest 100x piękniejszy
pozwijałam w puszki-kłębuszki te precelki i tak sobie leżały i czekały...no troche coś tam sie ruszyło ale bez wiekszego pomysłu
tak czekały na pomysł jakowy:)))))
no i sie doczekały........włóczka przeciepła i przemiła....100% wełny ręcznie farbowanej
wyszła z tego taka "fasolka szparagowa"

ooo i psina sie załapała.
Sweterek malutki śliczniutki i bardzo ciepły



Chyba jestem lekutko nienormalna bo wręcz uwielbiam takie małe swetereczki a odkąd jestem troche mniejsza to wręcz je kocham


Zeszło mi 3 precelki a z reszty zrobione zostały 2 wężyki które sfilcowałam i jeszcze troszkę zostało na czapeczke.
Wzór ażurowy  z letniej bluzeczki . Sweterek robiony w całości.
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz