niedziela, 22 sierpnia 2010

Witam witam:)))

Witam Wszystkich bardzo serdecznie.
Mam na imię Asia i od dziecka byłam wierci...ą:)))  Połowę dzieciństwa spędziłam nie w sukienusi tylko w ukochanych flanelowych spodenkach na szelkach. Wiele... wiele... chwil pózniej odkryłam, że w życiu można zając sie innymi ciekawymi i pozytecznymi rzeczmai. Co robię? Śpiewam, tańcze recytuję....a poważnie szydełkuje, haftuje, robie na drutach, bawie sie w decoupage.....i tym co mi do głowy przyjdzie. Tworze dla domu dla siebie dla innych
....Myślę wieć jestem, jestem więc tworze , tworzę ...bo chcę sprawdzić czy potrafię. Jak mi to wychodzi??? Zobaczycie ale pewnie z różnym skutkiem
Żadna tam ze mnie artystka...ale pomaleńku
Z blogiem dopiero zaczynam...poznaje ucze się...będzie pewnie na początku śmieszny bałagan...ale pomału
To blogowanie powstało z chęci pokazania swoich Tworów jak i z chęći uwiecznienia ich na wieczna pamiatkę ( częśc moich prac opuszcza "rodzinna gniazdo" zanim jeszcze "ostygnie"...no to zaczynamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz