poniedziałek, 19 września 2016

Alpakowy czerwieniec

No tak...sweterek zrobiony jeszcze w marcu (prawie rok czekał na zdjęcia) wedle projektu Justyny L. Mój ogoniasty.
Nie miałam wcześniej przekonania do ogoniastych ...siłą rozpędu zrobiłam dwa ale zostały sprute..trudno co zrobić:)
Alpaka z Magicloopu, kolor cudny czerwony.
 Czerwono-bordowa jest tez torebunia made in polski projektant. cudo polecam wszystkim. ZUZIA GORSKA
 a tak sie pochwaliłam a co tam
 Ubranie cudaka alpakowego w temperaturze plus 30 stopni graniczyło z cudem...byłam mokra juz w momencie wkładania
 Stąd tez ta mina, która mówi..szybciej szybciej rób te zdjęcia Majdarling


 tu wiadomo na pokaz i do zdjęc ino tylko ...ale przyznaje bez bicia , że nawet sie lubimy:)






 Sesja zdjęciowa w miejscowości Kazimierz...tak tej z "Rejsu"




No to na dzisiaj tyle..pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Cudny sweterek :-) Piękny kolor i fantastyczny fason - bardzo mi się podoba :-)
    Piękne zdjęcia.
    A torebka... fantastyczna !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń