sobota, 23 kwietnia 2016

Pani Wiosna

Jak tylko zobaczyłam ta włóczke tak cudnie kolorowa musiałam ja mieć:) Malabrigo cud miód malina...
Wzór prosty tzw zwykły..zawsze brakuje mi sweterków do spodni..takich na co dzień  ale kolorowych
Włóczka cuudna ale jednak zawsze trzeba te wełny ręcznie farbowane mieszac w kłębuszkach tu jeden znacznie sie róznił..ale problem sam sie rozwiązał bo zaczęłama od góry reglanik i w miare ładnei kolory sie odcięły..będzie to widać

 Kolory w motkach...zachwycajace
 Znowu reglan, ktoś powie, a ja na to ,że tak...bo lubie, znawu prosty ..no niezupełnie bo całe plecki w dziurach:)
 oo i widac te roznice w moteczkach..trudno..a może wygląda tak jakby właśnie tak miało być



 Vesper dzielnie towarzyszy przy foceniu:))




 a tu swetrunio na ludziu czyli mnie...na wycieczce w Londynie
 Jakby Asia troche wieksza niz Bid Ben...trudno


 polatamy?....

 oooo..teraz rób...żeby dziury było widać


 Jak narazie sie nie mechaci i nosi sie wysmienicie
Wielkie dzięki dla fotografa:)))))



1 komentarz:

  1. Rewelacyjny sweterek :-) Pięknie ułożyły się kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń